25 Mayıs 2011 Çarşamba

sakarlık abidesi

saçmalamak üzereyim, kemerlerinizi takınız ve hazır olunuz lütfen.




belki de pembe panteri çok sevdiğim için bu kadar sakarımdır. olamaz mı yani hı? bi reyon devirdik diye bu kadar da üstüne gelinmez ki insanın ama aa. alt üstü reyon yani. alt üstü koca reyon üstümüze düşüverdi yani. ne var ki bunda? hani reyon derken de yanlış kullandım, alt üstü böyle tavana kadar üstüste gayet muntazam şekilde dizilmiş rafları devirdim, nolmuş ki? bi kere orda bi matematik hatası vardı, öyle hesap öyle açı olmaz efendim, olmaz yani. olmamış işte gördünüz. suç benim mi şimdi, herşeyi kurcalamadan duramıyorsam ben miyim günah keçisi? hiç geometrik hisleriniz de mi yok efendim, o pazar arabası hiç oraya dayanır mı? böyle pembe pembe, süslü püslü bi pazar arabasının görevi, koca koca raflar düzeneğini tutmak olabilir mi? hiç mi düşünmediniz, masum bi kız gelir de, o güzelliğe aldanır da, daha da keşfetmek ister o arabayı da, orasına burasına dokunur da, hiç mi aklınıza gelmedi yani? hiç mi aklınıza gelmedim ben?

yok yok efendim, bu avm'ler çok bozdu, bayağı bozdu yani, öyle böyle değil. inanılmaz bozdu. çok fazla bozdu yani. o kadar bozdu o kadar bozdu ki, önünü alamadık yani, öyle bozdu. bozdu, bozdu, bozdu, bi yerden sonra bozmaz diye bekledik, daha da bozdu. artık bozmasın dedik, iyice bozdu. artık inanamadık, bozdu bozdu gitti yani.

o değil de, dün tnk çok güzeldi. en güzel şarkılarını kaçırmış olsam da, tam 8de çıkıp 8.45'te sahneden inmiş olsalar da, o kadarcık zaman yetmese de, doyamamış olsam da, çok çok çok güzeldi. yine olsa yine giderim. yine olsa yine şarkılarını bağrış çağrış söylerim. önümdeki çocuk yine ters ters baksa da söylerim yani. nolmuş sanki efendim, benim de sesim güzel aslında. benim de var öyle yeteneklerim aslında. keşfedilmemişsem suç benim mi yani? neyse, ne dioduk? öyle işte, çok güzellerdi. 3., 4., 5., 15. kez gidebilirim konserlerine, 2 yetmedi.

hadi o zaman bi 'söyle ruhum' diyelim. http://fizy.com/#s/1lrngg

düşmemek için hiç atladın mı söyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)