17 Mayıs 2011 Salı

Mucize

düne oranla çok daha iyiyim. içim kıpır kıpır oldu bir anda, yine umut doldum. karşıdaki evlere uzun uzun dalmak yerine, fark ettim ki yukarıda bir gökyüzü varmış. Meğer deniz manzarasını aratmayan bir maviliğe sahipmiş gökyüzü, ben de bakarken göremeyen gözlere sahipmişim. bugün gördüm, her şey çok güzel olacak.

bunda belki de hayallerimden birini gerçekleştirecek olmamın payı büyüktür. yarın bir seminer var, işaret diliyle ilgili. Sertifikalı bir seminer. biraz geç duydum böyle bir seminer olacağını, kontenjan da sınırlı olduğu için korktum. ama az özce maillerimi kontrol ederken baktım mail gelmiş. çok heyecanlandım, açtım hemen okudum. olumlu cevap vermişler, kontenjan dolmadan yetişmişim. gerçekten çok sevindim. her zaman istemişimdir bu dili öğrenmeyi. hani insanın hayalleri olur ya, ölmeden önce yapmak istedikleri olur, amaçları olur. öyle bir istekti içimden gelen. şimdi mucizem oldu. çok eğlenceli bir seminer olacağına adım gibi eminim. o insanlarla iletişim kurabileceğim için çok heyecanlıyım. yeni bir lisan yeni bir insan demek ya hani, yeni bir gözde doğacak yarın, kan akışımı hızlandıran neden bu.


sırada motosiklet alacağım güne kavuşmak var. benim gibi minik, kırmızı bir Scooter'a isim koyduğum güne kavuşmak.

öncesinde mezun olmalıyım tabi ben, bunun için de tez yazmalıyım. ama onu da bitirdim sayılır. sadece giriş, sonuç, özet kısımları falan kaldı, küçük küçük rötuşlar yani. haftaya hem bahar şenliklerine gider, hem tezimi bitiririm.

içime de dışıma da bahar gelmiş meğersem. darısı insanlığın başına..

2 yorum:

  1. Hayallerine kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) insanların temiz kalpleriyle çıkarsız dilekleri, hayallerimize kavuşmamızda en büyük etkenlerden biridir, buna inanıyorum.

    hayallerin yarın kadar yakın olsun :)

    YanıtlaSil

:)