30 Mayıs 2011 Pazartesi

gökten 1 tez düşse..

günlerdir çılgınlar gibi metin 2 oynuyorum. yarın finallerim başlıyor, en geç cuma günü tezimi teslim etmem gerekiyor, özetidir abstractıdır önsözüdür zartıdır zurtudur hala duruyor, ama ben, ama bu koca kafalı gözde, hala kendini kaybetmiş şekilde metin 2 oynuyorum. öyle böyle değil, boynum tutuldu oynarken ama hala, yok level atlıyım, yok hadi 21-22-23, şunu da öldüriyim, şurayı da yakıyım yıkıyım derken bi bakıyorum akşam olmuş, boynum iyice yamulmuş. şuan buraya bakarken bile gözümün önünden aç beyaz kaplanlar, beyaz yeminli generaller falan geçiyor, nedense tırıs tırıs bir halde yazıyorum bu yazıyı. ondan dolayı ötürüdür ki te allam diyorum kendime, başka da bişi diyemiyorum.

bi de şunu da eklemeliyim tabi, bu oyuna sarmamda bana çok büyük yardımlar gösteren sevgili sevgilime teşekkürü bir borç bilirim. ben oyunumu oynarken abstractımı da o yazar artık. mukadderat.

neyse gökten tez düşeceği falan yok, o ancak masallarda olur. iş başa düştü, son olarak şunu da ekleyip gidiyorum:

burası sörvarvir beyler, burası sörvarvir !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)