26 Aralık 2010 Pazar

bişiler bişiler..


yapmam gereken bi proje var, son 2 haftam ve gözde herzamanki gibi son güne bıraktı herşeyi.. ama hala kaçıyorum, hala 'amaaan yarın yaparım' diyorum, hiç içimden gelmiyor, daha vizeler yeni bitti, aman yaparım bi ara işte, dimi ki..

http://fizy.com/#s/1ai1df, hadi hem bunu dinleyelim, hem yazalım..

sorma blogcağız, neler geldi başımıza.. geçen gün, perşembe günü, kızlarla sınava girdik çıktık, ordan bi iki yere uğrayıp eve geldik.. gayet neşem yerindeydi, sınav kötü geçmiş olsa bile kim takardı sınavı.. neyse eve geldik, yemek yiyoruz, içime bi sıkıntı geldi, geldi tam şurama oturdu :) kızlar beni pek asık suratımla görmedikleri için şaşırdılar, 'niye moralin bozuk' diyorlar, 'bilmiyorum' diyorum, 'ben de anlamadım' diyorum.. en sonunda 'annemle konuşıyım, birine bişi mi oldu acaba' dedim, annemle konuştum.. ama benim annem bana söyler mi?! çünkü benim ertesi gün sınavım var, kötü geçer dimi!

meğersem benim yarım akıllı kedim, oğlum, tosunum, Gölge'm, sen git balkondan düş.. ayakları incinsin kanasın, burnu yarılsın, sonra sokaklar yabancı olduğu için korksun bi de, o hallerde bi yerlere sığınmaya çalışsın.. annem kaç saat sonra farketsin de bulsun çocukcağızı dışarlarda.. sonra bi de gelsin idrarını kanlı yapsın.. Allah korusun çok ciddi şeyler olabilirdi..

ertesi gün ben eve gittim, baktım kedide bi tuhaflık var, o an söylediler, Allah'ım nasıl da içim acıdı.. o benim minik kardeşim.. o benim neşem, mutluluğum.. sonra baktık, yine idrarı kanlı, 'kalkın bu böyle olmaz' dedim, gittik veterinere.. ilk 3 saat önemliymiş iç kanama için, tehlike kalmamış :) tosuncan nasıl da korkutuyor insanı.. ama yine de akıllanmak bilmiyor, gelip yine balkon tepelerine çıkmak nasıl bi cesarettir ya.. kime çekti bu kedi bilmem :/

böyle şeyler işte.. yaşama telaşı falan..

dün son kuzenime de nişan yaptık.. artık fenalıklar, sıkıntılar geldi.. 3 ayda 3 kuzeni evlendirmek neymiş ya, tövbe bidaha :/ neyse benimkine kadar epey bi dinlenecekler zaten, don't panic :D

yine de herkesler, hepsileri, hepi topu mutlu olsun tamam mı..

o da mutlu olsun..

And in my heart it will never be spring..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)