13 Ekim 2010 Çarşamba

sinir küpü..

ilk başta şunu söylemeliyim ki, insanlar benim çok zor sinirlendiğimi bilirler.. çok sabırlı bir insanım, sabrımı taşırmak zordur.. hamurumda yok ki sinirlenmek, tebessüm yapışmış kalmış benim suratıma, parabol ağzıma.. öyle ki, şu güne kadar sinirlendiğim anlar, bir elin parmaklarını geçmez.. tabi sinirlenmekten kastım şu, hani insanın eli ayağı titrer, böyle bi boşalır bi bişi olur, hani gözü döner, hiçkimseyi görmez, hani kapıyı çarpıp gitmezse elinden bi kaza çıkacakmış gibi hisseder ya, işte öyle bi sinir bu.. öyle kaybetmesi insanın kendini..

bu konuya nerden geldim tabi.. hemen söyleyeyim efendim, şurdan geldim.. şuan gerçekten çok sinirliyim.. gerçekten içim yanıyor, hazmedemiyorum.. onlar yüzünden, ben kendim utanıyorum insanlığımdan.. böyle canavar tipli mahluklarla aynı cinsten olmak beni utandırıyor.. yüzlerine tüküresim geliyor, kafalarını ezesim geliyor, tıpkı onların o kediye yaptıkları gibi !

efendim, benim kedi aşkımı bilirsiniz.. hatta sadece kedi değil, hayvanlar alemindeki tüm canlılara aşığım ben.. (tabi gergedan hayranlığım daha bi başka bişi) o yüzden evim hayvanat bahçesi gibi, o yüzden onlarsız hayatım hayat değil, o yüzden onlar benim nefesim olmuş, huzurum olmuş, mutluluğum olmuş.. zor günlerimde yanımda olan gerçek dostlarım olmuş.. benim en gizli dertlerimi bilir Gölge, biz onla ağladık gecelerce.. ya da Carlos, bakışımdan anlar beni.. Yelloz, Çimen, Fırça, Badem, İnci, Fıstık, Boncuk, Kirli, Tarçın, Roberto da öyle.. Hissederler onlar bizi, tanırlar, severler.. iyidir, candır hepsi..

ama biz insanların arasından, 'insan' olarak adlandıramayacağımız öyle mahluklar çıkıyor ki, korunmasız bir kediye tekme atma hakkını kendinde buluyor ! ne münasebetle, ne cüretle ! insan masum bir canlıya öyle canice nasıl kıyar? inan ki aklım almıyor.. iliklerime kadar titriyorum, tüylerim diken diken oluyor.. hayır yani, seni ondan üstün kılan, sana böyle bişi yapabilme hakkını veren nedir? hangi farkın? 5 para etmez insanlığın mı?

hazmedemiyorum, içim acıyor..

keşke, kafasını ezdiğin o hayvan kadar hakedebilseydin saygıyı, bu kadar aşağılık olmasaydın..

keşke..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)