28 Ekim 2010 Perşembe

cimri ve ötesi..

öhöm öhöm, ses bir ki..

saygıdeğer canlarım, 30 ekim'e kadar aylık yüklettirdiniz yüklettirdiniz, yüklettirmediniz 60 tl hepimizin ocağına incir ağacı dikecek.. gözde dediydi dersiniz.. o 5 tl'ye gidip sbarro'dan 2 kişilik pizzanın yarısını yeriz mesela, çok da iyi olur, çok da güzel olur.. emel de sevinirdi, ben de sevinirdim, sibel pizza sevmez zaten :D ama bidahaki ayı düşünmek bile istemiyorum.. cimrilikte gün be gün boyut atlıyorum, para biriktiremeyince sinir stresden yüzümde sivilceler çıkıyor, sonra onları tedavi ettittirmem gerekiyor, para verip yine ilaç alıyorum, böyle bir kısır döngüye giriyorum kendi içimde :D

bu arada 6 kişilik pizzayı 2 kişi nasıl da yediler, çapı 40 cm ya, yürek ister valla..

neyse, esen kalın sevdiceklerim..

(bu yazıda abartı vardır.. olduğ o zamağn..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)