17 Eylül 2010 Cuma

bir bebek bir bebeğe gel bebek bre bebek bir bebek dükkanı açalım demiş..


http://fizy.com/s/16t4uq



"Isn't it great to see

How life begins

Things may change

Let the joy begin.."



en yakın arkadaşımın karnının gün be gün şişmesini izlemek, eğlenceli bişi olmalı.. içindeki o 2 damlacık yaratığın gün geçtikçe onun gibi karamık bişi olduğunu görmek.. düşüncesi bile içime huzur dolduruyor.. anne olmak nasıl bir duygu acaba diye düşünüyorum sonra.. neler hissettiğini soruyorum.. sabahları uyanırken içinin gıdıklandığını söylüyor, bebeğin kalp atışını hissettiğini, heyecanlandığını :) ve evet bi nebze anlayabiliyorum, anne olmak uçaktan atlamak gibi bişi !

tam bu noktada, bana bu duyguyu kısmen hissettiren, şımarıklığı kendine böylesine yakıştıran, karnının doyduğunu hiç görmediğim, hobisi sinek kovalamak olan, balkon kapısını zıplayarak açabilen, ben uyurken gelip ayaklarımı ısıran, her bi yerimi tırmıklayan, dün 'aşk böcüğüm' dediğimde mucizevi bir şekilde 'hı' diye tepki vermesine şahsen kendi kulaklarımla şahit olduğum, uykucular uykucusu, öyleki ben burada yazı yazmaya çalışırken gelip kolumda uyuyakalan Gölge'ye minnettarlğımı belirtmek isterim.. lakin 10 gün sonra ayrılacak olmamızın acısı yüreğime şimdiden oturdu, bu da bir aşk hikayesidir bence..

aşk demişken..

öyle bişi var mıydı ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

:)